فروشگاه

ماشین ظرفشویی صنعتی

توضیحات

ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت  ظرفشویی صنعتی

صنایع گرمایشی اونیور عرضه کننده انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. ماشین ظرفشویی صنعتی این امکان را به شما می دهد تا تمامی ظروف را در کمترین زمان شستشو دهید.این محصول باعث می شود تا در روز های شلوغ در کمترین زمان ممکن سرویس را حاضر کنید.

ماشین ظرف شویی صنعتی چیست

ماشین ظرفشویی صنعتی هوشمند ایرانی با قابلیت خشک کن و آب کشی فقط در چهل ثانیه مناسب برای آشپزخانه صنعتی هتل رستوران تالارپذیرایی دارای قطعات تمام استیل به همراه هجده ماه گارانتی بدون قید و شرط تقدیم مشتریان می گردد ظرفشویی صنعتی و ظرفشویی خانگی در این است که مدت زمان شستشو در نمونه ی صنعتی بسیار کوتاه می باشد .به طور مثال :ماشین ظرفشویی زیرکانتری در مدت زمان 3 دقیقه و 1200 بشقاب در مد زمان 1 دقیقه و ریلی در مدت زمان 40 ثانیه هر سبد ماشین ظرفشویی را شستشو میکند .این 3 مدل ظرفشویی ، دقیقا 3 مدل اصلی ظرفشویی صنعتی است که در بازار موجود میباشد .

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

1. ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری یا ماشین ظرفشویی زیر کانتری
2. ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتوماتیک یا ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده
3. ماشین ظرفشویی صنعتی تمام اتوماتیک یا ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده تمام اتوماتیک
4. ماشین ظرفشویی صنعتی تمام اتوماتیک خشک کن دار

ویژگی های ماشین ظرفشویی صنعتی

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی
این محصول با بدنه استیل  استنلس و شاسی استیل می باشد. این محصول دارای شیر برقی ورود آب و شیر تخلیه می باشد. این محصول با برق سه فاز تغذیه می شود. این محصول قابلیت تنظیم زمان شتسشو و تنظیم زمان آبکشی است . همچنین برخی از مدل های این دستگاه دارای سیستم خشک کن نیز می باشد. حجم مخزن شستشو اولیه 50 لیتر بر دقیقه و حجم مخزن شستشو نهایی 18 لیتر بر دقیقه است میانگین دما شستشو 50-55 درجه سانتیگراد می باشدهمچینین قدرت موتور شستشو اولیه 2.2 کیلووات برا ساعت و قدرت موتور شستشو ثانویه 1.1 کیلو وات. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به طراحی ارگونومی، پایه چرخ دار،تمیز کردن آسان و سریع است.

قیمت ماشین ظرفشویی

قیمت ماشین ظرفشویی با توجه به نوع ، قابلیت این محصول متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با کارشناسان فروش مجموعه گرایشی اونیور تماس بگیرید. تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی مجموعه ما به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارسال می شود.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Translate »
    سبد خرید